NIE MA RZECZY NIE DO ZROBIENIA
WEX Facility Management jest prężnie rozwijającym się zespołem pochodzącym z różnych branż, które ściśle są od siebie zależne i pomagają nam w dostarczaniu usług na najwyższym poziomie w sektorze zarządzania nieruchomościami.
W naszej pracy WEX dąży do realizacji wspólnych celów, wdrażaniu pomysłów i rozwiązań które ograniczą koszty, usprawnią procesy i pomogą w należytym funkcjonowaniu Państwa obiektów. Jesteśmy zdeterminowani i gotowi do ciężkiej pracy, która pozwoli czerpać korzyści naszym Klientom.
WEX FACILITY MANAGEMENT
SPECJALISTA OD TRUDNYCH ZADAŃ
NASZE DOŚWIADCZENIE TO WIELOLETNIA CIĘŻKA PRACA NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI W KAŻDYCH SEKTORACH I BRANŻACH
Zdobyte doświadczenie i oferowana naszym Klientom wiedza została zdobywana przez wiele lat. Współpracując z wieloma bardzo wymagającymi Klientami z całej Europy nauczyliśmy się rozpoznawać, reagować i wspierać Państwa w każdym z możliwych aspektów prowadzenia biznesu. Dzisiaj jesteśmy silniejsi właśnie o tą zdobytą wiedzę oraz sam fakt iż Facility Management to bardzo specyficzna i wymagająca indywidualnego podejścia branża stąd też szyjemy i dostosowujemy się pod każdego z Klientów z osobna dostarczając zawsze optymalne rozwiązania.
DETERMINACJA I CHĘĆ POMOCY NASZYM KLIENTOM W DOSTARCZANIU ICH STRATEGII I ZAŁOŻEŃ BIZNESOWYCH
Dzisiaj w biznesie liczy się świadomość, determinacja oraz wiedza, która pozwala w pełni spełnić oczekiwania naszych Klientów. To dla Państwa zbudowaliśmy i ciągle udoskonalamy swoją wiedzę oraz umiejętności naszych Ekspertów. Optymalizujemy procesy, wdrażamy nowe rozwiązania i dążymy do tego aby mogli Państwo być spokojni o swój biznes i o to co nam powierzyliście. W pracy przyświeca nam profesjonalizm i partnerstwo oraz chęć tworzenia i dostarczania usług na najwyższym poziomie.
Nasza Spółka spełnia standardy jakościowe – od tego roku jesteśmy dumni z posiadania Certyfikatu Jakości ISO 9001:2015
PRACA ZESPOŁOWA W DOBREJ WIERZE TO DROGA DO SUKCESU
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Zespół sprzedażowy w pełni skupia się na pozyskiwaniu nowych Klientów, analizowaniu oraz negocjacjach kończących się kontraktów. Na jak najlepszej, rzetelnej wycenie usług jakie możemy Państwu zaoferować na podstawie Państwa zapytań.
DZIAŁ OPERACYJNY
Zespół Ekspertów, którzy sprawiają iż każdy z naszych kontraktów w 100% pokrywa się z założeniami przyjętymi w instrukcjach. Dział ten odpowiedzialny jest za pełne wdrożenie projektu oraz jego obsługę na czas trwania kontraktu.
DZIAŁ ZAKUPÓW
Jest to wewnętrzny dział odpowiedzialny za szukanie jak najlepszych rozwiązań cenowych dla naszych Klientów. Zespół odpowiada za negocjacje warunków cenowych z dostawcami, szukaniem pewnych rozwiązań oraz badaniem rynku usług dla naszych Klientów.
WEX to standardy i procedury które pomogą w optymalizacji kosztów
5S + 6S = LEAN SIX SIGMA
Model 5S
SORTOWANIE – (z ang. SORT) Usunięcie ze stanowiska pracy wszystkiego, co zbędne do pracy w danym momencie
SYSTEMATYKA – (z ang. SET TO ORDER) Oznakowanie wyposażenia i umieszczenie w wyznaczonych miejscach
SPRZĄTANIE – (z ang. SHINE) Porządkowanie stanowiska pracy oraz organizacja środków czystości
STANDARYZACJA (z ang. STANDARDIZE) Określenie standardów rozmieszczenia dla wyposażenia stanowiska
SAMODYSCYPLINA (z ang. SUSTAIN) Wyrobienie nawyku przestrzegania pierwszych 4 zasad S i utrzymania ich w należytym porządku
Model 6S
SORTOWANIE – (z ang. SORT) Usunięcie ze stanowiska pracy wszystkiego, co zbędne do pracy w danym momencie
SYSTEMATYKA – (z ang. SET TO ORDER) Oznakowanie wyposażenia i umieszczenie w wyznaczonych miejscach
SPRZĄTANIE – (z ang. SHINE) Porządkowanie stanowiska pracy oraz organizacja środków czystości
STANDARYZACJA (z ang. STANDARDIZE) Określenie standardów rozmieszczenia dla wyposażenia stanowiska
SAMODYSCYPLINA (z ang. SUSTAIN) Wyrobienie nawyku przestrzegania pierwszych 4 zasad S i utrzymania ich w należytym porządku
OCHRONA (z ang. SAFETY) – Doskonalenie procesów i dążenie do zachowania zero wypadkowego statusu podczas wykonywania rutynowych obowiązków
Model Lean Six Sigma
DEFINIOWANIE – (z ang. DEFINE) Definiowanie problemu i zlokalizowanie jego obszarów występowania oraz cechy krytycznej dla jakości
POMIAR – (z ang. MEASURE) Określenie zbioru cech procesów i nieakceptowanych działań na podstawie wymagań klientów oraz ich metod pomiaru, przeprowadzenie precyzyjnych pomiarów
ANALIZA – (z ang. ANALYZE) Analiza i ocena otrzymanych pomiarów, rozróżnienie poszukiwanie występowania odchyleń oraz oraz sposobów i metod ich eliminacji.
UDOSKONALENIE – (z ang. IMPROVE) Poszukiwanie nowych rozwiązań, redukcja odchyleń, kreowanie nowych rozwiązań, wdrażanie nowych innowacyjnych zmian
KONTROLA – (z ang. CONTROL) Monitorowanie, którego celem jest utrzymanie wysokich poziomów jakości; określenie zakresu zadań i odpowiedzialności właścicieli procesów